Monday 30 April 2012

my happy day

hari ni post saya yang seterusnya..semalam nak post tp x leh coz my wireless buat masalah...jadi hari ni la saya nak post la kan..so today what im gonna write is my hangout with my friend di midvalley and also low yat !!!.kami menjalankan aktiviti berterusan selama 2 hari berturut2 dan yes..memeng penat!! but worth it !!!!

so today was me n my friend pergi lepak2 n enjoy di Mid Valley
no other place coz malas nak pergi jauh2..hahha
me actually planning on staying on sheqal house also...da lama x jmpa kan..
sbb nnti da x jmpa lagi da..
im going back to sabah !!!!!!

besok jugak kami akan kluar lagi
on this yime ke PWTC !!
nak tengok pameran buku with the other friend yang x sempat nak ikut katanya..pokai..
THE MOST SIMMPLE BENDA NAK MEMBANGKITKAN KITA X DAPAT JOIN..
never mind at least ada usaha jugak kan nak jumpa ^^

so tomorrow kitorang cadang nak gerak dlm pukul lapan n then pergi jugak digitall mall...
WHY ???
my wireless buat masalah..
x mau jalan pulak....

so make a decision...GO AHEAD !!!!  MAKE A CHANGE
hahah!!!!

so this is some of the footage la kitaorang punya perjalanan...and u know what i get try to feel the new train of KTM!!!!
UNFORTUNATELY...RAMAI SIAL ORANG !!!
I HATE U BERSIH 3.0...HAHAA..
(x nak terlibat ngan politik.tapi klu da mnyshkn siapa yg x marah kan?)..


so this is the footage kami di mid valley on april 29...enjoy!!!

from left jem,me n faeiz



this is fashionista disaste n me !! hahah!!!

ada both HP n CANON

me n faeiz !!!

ou lunch after wathcing movie !!
korean food !!!

see me?? peace with food hahah!!!

air manggo..u know..rm 5 !!terkejut mahal giler

trying 2 show off..pandai guna chopstik la sangat

sheqal makan MALAYSIAN food instead of KOREAN food..anak jati malaysia!! hahah

our junior

x ingat makanan nama nye apa...enjoy it

texting with his fren la tu...nak tolong kawan kemas rumah nak pindah kat mont kiara

pinjam jem punya topi !! kecik x muat kepala besar !!!

see..he's trying to be cute with his beard..haha!!!

our gamabar makan !!

pathaway antara mid n garden mall..

jelir lidah ni...tenngok mata aq..juling cam alien

one of the shop there yang maam best

ha tengok apa tu??? latest tech la..

nampak cermin besar ni kat depan seed..macam best..tangkap la gambar

one of the patung kat depan gift shop..cute

he's tring to be cute as well tepi kim hyung joon kan...tapi x nampak sbb terang sangat..hahah

our way back home..penat


anak dato with beard !! hahah

jem n izat

'i nak simpul kaki'
bersila pun boleh

see one of those feet lifted???
sakit kaki..hahah!!

i have two peace !!!
so peace world

x taw what are they think..



me n jem....kekeke~~~
so that was our perjalaan seharian ke mid n garden..after that round satu tempat surely my bahu nak patah coz me bring laptop...it was so heavy...so this the report for today...

chow



No comments:

Post a Comment